Kiitos kaikille äänestäjillemme!

Etusivu,Kunnallisvaalit 2017

Sosialidemokraateilla säilyttivät edelleen suurimman puolueen aseman Vantaan valtuustossa.  Etelä-Vantaan Demarien puheenjohtajana on erittäin ylpeä omien ehdokkaiden saamasta äänisaaliista ja tuloksesta.  Hyvällä yhtenäisellä, iloisella joukkueella syntyi hyvää tulosta!  Nykyinen naistriomme sai Ulla Kaukola, Susanna Bruun ja Päivi Laakso saivat vahvistusta, kun ensikertalainen ehdokkaamme Aadan Ibrahim rynni upealla vaalityöllä valtuustoon.  Lisäsimme myös varavaltuutettujemme määrää, sillä Jaana Heiskanen ylsi hienosti 1. varavaltuutetuksi.  Vain muutaman äänen päähän jäi Jaanan varsinainen paikka.  Lisäksi saimme varavaltuutetuiksi myös ensimäistä kertaa ehdolla olleet Teija Toivosen, Sonja Pääsukenen, Heidi Särkän, Tiina Arlinin ja Tiina Vesan.  Omalla toiminta-alueellamme puolueemme kannatus oli suurin kaikilla äänestysalueilla Kaivokselan Vaskipeltoa lukuun ottamatta. Lämpimät onnittelut kaikille Vantaan Demarien listalta valituiksi tulleille ja kiitos kaikille ehdokkaille sekä myös ahkerasti puurtaneelle järjestö- ja talkooväelle hyvästä yhteistyöstä ja vaalikampanjasta!

Lämmin kiitos kaikille Vantaan Demarien ja yhdistyksemme ehdokkaille tukensa ja äänensä antaneille!  Kiitos luottamuksesta! Tästä on hyvä jatkaa työtä Vantaan ja sen asukkaiden hyväksi.  Pidetään kaikki mukana!

Tervetuloa vaalituvallemme Paalutorille kiitoskahveille tänään klo 16-18!  Paikalla ovat ääniharavamme Antti Lindtman ja kaikki yhdistyksemme ehdokkaat!

Etelä-Vantaan Sosialidemokraattien puolesta

Tuija Ihalainen