Etelä-Vantaan Demarit kiittää vaalityöstä

Ajankohtaista,Etusivu

Lämmin kiitos aktiiviselle, iloiselle ja osaavalle ehdokasjoukollemme ja väsymättömille talkoolaisille upeasta vaalityöstä! Yhdessä, yhtenäisenä joukkueena teimme yhden kovimmista vaalikampanjoistamme. Meidän kampanjamme näkyi ja kuului positiivisena sekä asiallisena niin tuvalla, toreilla, asemilla, kauppojen edessä kuin monin eri tavoin somessa. Somesta näkymisestä ansaitsee erityiskiitoksen Jyrki Huovinen. Kiitos myös kaikille muille vantaalaisille demariehdokkaille ja järjestöväelle sekä meitä Myyrmäessä tsemppaamassa käyneille tovereille Antti Lindtman, Maarit Feldt-Ranta ja Timo Harakka!

Kiitos hyvästä ja asiallisesta yhteistyöstä Paalutorilla ja Myyrmannissa vaalityötä tehneille muiden puolueiden ehdokkaille ja talkoolaisille.

Vielä tänään vanha, punainen vaalitupamme tarjoaa kahvia ja pullaa Paalutorilla.  Siellä ovat uutterat ehdokkaamme myös keskustelemassa.

Maanantaina tarjoamme kiitoskahvit klo 16-18!  Tervetuloa!

Toivottavasti tämä kaunis aurinkoinen sää aktivoi äänestäjät vaaliuurnille, sillä äänestäminen kannattaa aina! Muistetaan pitää kaikki mukana!

Tuija Ihalainen

pj