Uusi jäsen Etelä-Vantaan demareille

Ajankohtaista,Eduskuntavaalit 2019,Etusivu

Uusi jäsen Etelä-Vantaan demareille
Rauhanneuvottelija Hussein al-Taee on yhdistyksemme uusin jäsen ja samalla tuorein eduskuntavaaliehdokkaamme. 36-vuotias kauppatieteiden maisteri on tullut tutuksi Lähi-itään liittyvien kysymysten asiantuntijana, sillä hän työskentelee neuvonantajana presidentti Martti Ahtisaaren perustamassa konfliktinratkaisujärjestö CMI:ssä. Hussein syntyi Irakissa ja saapui Suomeen 10-vuotiaana pakolaisena perheensä kanssa. Vantaalainen hän on ollut jo neljännesvuosisadan verran. Hän asuu perheineen Myyrmäessä, ja hänet valittiin vuoden vantaalaiseksi tämän vuoden tammikuussa Vantaan Sanomien lukijaäänestyksessä.
Eduskuntavaaliehdokkaana Hussein al-Taee haluaa vahvistaa sitä, mikä Suomessa on hyvää. Hän korostaa koulutuksen tärkeyttä syrjäytymisen ehkäisemisessä, ja toteaa, että Suomen tulee olla paikka, jossa kenestä vaan voi tulla mitä vaan. Hänen mielestään ilmastoteknologia ja cleantech voivat olla uusi Supercell, ja että tehokas ilmastopolitiikka on rauhantyötä yli rajojen.

Kotisivut: https://rauhantaee.fi/

Facebook: https://www.facebook.com/rauhantaee/